Vanligvis vil CTRL + + tastene kunne brukes for å øke størrelsen, og CTRL + - for å redusere den.
Har du hjul på musen, kan du bruke CTRL sammen med hjulet for å justere størrelsen. På Mac kan du bruke CMD + + og CMD + -.
Uke | Startdato | Sluttdato | Frist | Sted | Språk |
---|---|---|---|---|---|
På forespørsel | - | 25.08.2013 | Hele landet, Hele landet | Norsk |
Uke: |
Startdato: På forespørsel |
Sluttdato: - |
Frist: 25.08.2013 |
Sted: Hele landet, Hele landet |
Sted: Hele landet, Hele landet |
Språk: Norsk |
Trykk her for mer info |
Lukk |
|
||||||||||||||||||||||
Læremål:
KUNNSKAPER:
Kandidaten:
- kan redegjøre for hvordan sosiale medier kan brukes forretningsmessig
- kan redegjøre for mekanismer for relasjonsbygging i sosiale medier
- har kunnskap om hvordan Return on Investment (ROI) kan måles i sosiale medier
- har kunnskap om hvordan både virksomheter og enkeltpersoner kan bruke sosiale medier til læring
- vet hva et personlig læringsnettverk (PLN) er
FERDIGHETER:
Kandidaten:
- kan føre en blogg over tid og kjenne mekanismer for hvordan en kan lykkes med blogging
- kan utforme en strategi for sosiale medier tilpasset virksomhetens behov
- kan bruke en rekke Web 2.0-baserte tjenester og sosiale verktøy til å gjennomføre tiltak for å nå virksomhetens mål i sosiale medier
- kan planlegge og jobbe systematisk med alle nødvendige faser for å lykkes i oppbyggingen av en sosiale medier-kampanje
- kan utføre måling av kampanjer, spesielle tiltak og rutinemessige aktiviteter i sosiale medier
- kan bygge opp et personlig læringsnettverk (PLN) og bruke det profesjonelt i sosiale medier-sammenheng
GENERELL KOMPETANSE:
Kandidaten:
- er bevisst på samspillet mellom strategier og øvrige styringsdokumenter i en virksomhet
- har et bevisst forhold til viktigheten av å klargjøre ansvarsforhold i sosiale medier
- kan foreslå relevante tiltak - og lære - basert på en resultatanalyse fra målinger
- er klar over etiske forhold i sosiale medier
Innhold:
Introduksjon til sosiale medier. Strategier. Relasjoner og ansvarsforhold. Måling. Kampanjer og etikk. Praktisk utforsking av en rekke Web 2.0-tjenester og sosiale medier.
Les mer om faget her
Demo:
|
||||||||||
Semesteravgift og eksamenskostnader kommer i tillegg. |
Se flere kurs fra ITfag www.hist.no (52)
2 Kurs i Kurs i sosiale medier
Les mer / Påmelding Kontakt oss